reklama

Za čo sa hanbí Petranský?

Včera som robila rozhovor s novým šéfom ÚPN Ivanom Petranským. Rozhovor chcel autorizovať. Nezmenil takmer nič, až na jednu vec, ktorú žiadal úplne vyhodiť. V novinách sme mu vyhoveli...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (240)
Ivan Petranský
Ivan Petranský (zdroj: SME - Pavol Funtál)

Najnepríjemnejšou otázkou pre Petranského bola tá, že bol rok v Anglicku, kde ako sa neskôr opravil manuálne pracoval.

Čo naozaj povedal v rozhovore? Vy ste vynechali jedno obdobie. Rok ste boli v Anglicku, čo ste tam robili? Zarobiť si?

„(smiech) Nie, nie,mojou motiváciou nebolo zarobiť si, moja motivácia bola zdokonaliť sa vAngličtine. Chodil som rok do jazykovej školy, učil som sa po anglicky.Samozrejme, aby som tam mohol prežiť a financovať štúdium, tak sompracoval." Kde ste pracovali? Čo ste robili?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„To sú práce, ktoré ľudia, ktorí odchádzajú do Anglicka za takýmto účelom robia." Hádam sa za to nehanbíte.

„Veď ja vám to poviem." V Anglicku pracuje veľmi veľa ľudí.

„Umýval som taniere, distribuoval som noviny, robil som upratovačku a tak."

Keď mi rozhovor poslale-mailom autorizovaný, poprosil ma, či by som tú upratovačku mohlavyhodiť. Zistila som, že okrem nej vyhodil aj umývanie tanierov adistribuovanie novín. Asi takéto zamestnania nie sú v minulosti šéfa ÚPN žiaduce.

Monika Žemlová

Monika Žemlová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Novinárka, ktorá pracuje v SME. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaPolicajtiMédiáSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu